in the days still left, we'll walk in fields of gold

dålig uppdatering - mycket annat. skola t.ex. det börjar hopa sig som vanligt, tenta nästa vecka. och jag är ute sent. den dagen, den sorgen..
i helgen öppnade ålidbacken, och vi var där - entusiastiska. det var kallt, folktomt och lite lätt uttråkande, men själva grejen var nice. lite trist att jag inte åkte något, så här i efterhand, men det var inte taggade att gå ut. det tyckte inte gurra g-klav heller.

lördagen spenderades jobbande på häggan, och gick till och med plus efter att jag fyndat tre klänningar på rean. allt gick på 160 pix, helt helt ok.



söndagkväll letade vi runt hemma efter lampor att hänga på pilgatan, jag kan säga att denna inte fick sig en tripp till storstaden, men definitivt en till sophögen.

nu i veckan råkade jag springa in på åhlens, fast jag sagt åt mig själv att inte göra det när sofia berättade om sina fynd, men of course. fyndade lite på rean hur som helst.


pappa var förbi en sväng, hängde upp lampor, flyttade möbler, och vi var och handlade. upptäckte på maxi att dom inte bara tagit bort alla barbie och ersatt med steffi, utan också att det fanns typ 5 att välja mellan. på den gamla goda tiden tog det ju runt en timma att välja. sorgestund för oss båda

väl hemma hittade vi svaret till att dammsugaren varit så kass, och det är riktigt tur att bilden är suddig, för det var inte vackert.

pilis 2(lägenheten mitt emot) har nu fått en ny, rymligare look, men jag längtar till kära gamla vanliga pilis. jag har storslagna planer där!





ikväll blir det bio med padre, äntligen. har höga förhoppningar, speciellt på skådisarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0