you had me at hello

hade en väldigt slapp dag idag, och antog att det skulle bli så fram till helgen, då vaktmästaren ringer vid 10 och övertalar mig (lätt gjort) att flytta in mina saker fre, så tjejen som blir min granne kan flytta in i den här lägenheten, så hektiskt hektiskt har det varit! har haft basgruppen över på skolarbete och fika, så direkt efter det har jag flyttat grejer som en galning, har säkert redan gjort hälften! måste bara ha bärhjälp imorgon, och någon som kan ta ned lampor.. eller snarare sätta upp, det är becksvart i hela lägenheten.

dagens stora ansträngning var att baka hallonbrownies, men det var det värt för dom är gudomliga! gjorde en hel form, nu är det tre st kvar :)







Kommentarer
Postat av: Anonym

en fågel viskade i mitt öra att det besöktes lampaffärer hej vilt så nu är förväntningarna höga minsann

2010-02-25 @ 23:41:59
Postat av: Adam (Evas kille)

Awwwww! Att du sparade tre till mig <3

2010-02-26 @ 14:04:03
Postat av: Rebecka

GUUUUD VAD JAG LÄNGTAR TILLS JAG FÅR SÄTTA TÄNDERNA I EN AV DEM! ;D

2010-02-26 @ 14:27:46
Postat av: jass

det gör inget om jag inte får den största.. kan ta den i mitten också. det går bra!

2010-02-27 @ 09:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0