I want to know if love is wild, I want to know if love is real

idag tog jag och Josef en tripp till övik, för att shoppa men mest för att hitta en skidjacka åt Josef på fjällrävens outlet. han "fyndade" en assnygg tierra-goding, och nu vill jag verkligen ha haglöfsjackan jag suktat efter att tag. nästa år kanske..
när det var klart var nästa mission att hitta stället jag och mamma fikat på en gång, och lika gott var det idag :)


jag fyndade en klänning (Paris Kate and I) på rea, och glad var jag. sedan gjorde gustav en tennindian som blir nya halsbandet. och glad var jag.



imorgon ska jag ta tag i att sy en klänning av tyget som blev kvar efter arieldräkten, och det var en hel del.. och jag vill så gärna ha bilderna från nyår nu!


Kommentarer
Postat av: sofia

jag tog ju typ inga bilder... tyvärr. Jag är sämst på sånt! men vi får tvinga frida att lägga upp på facebook eller nåt. Jag vill också ha dem! :)

2010-01-08 @ 22:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0