prioriteringar

efter en dryg vecka (första skolveckan dessutom) utan internet märker man hur handikappad man blir. helt sinnes. inte bara för skolan utan även socialt. allt facebookande på mobilen har nog fått räkningen att gå i taket! nu har jag iaf äntligen en liten vit shiny sak som sticker ut ur datorn, som ger mig en surfhastighet jag bara vågat drömma om. vardagslyx.

annars har det inte hänt så mycket. eller så har det hänt så mycket att det känns drygt att återge, vi lämnar det.
jag har iaf bildbevis från modevisningen jag gick förra veckan, och förhoppningsvis har jag fler på torsdag när jag varit på designtreornas modevisning. undrar om dom gör det lika bra som vi gjorde? Es la pregunta grande



Kommentarer
Postat av: Casanova

:O!

2010-02-26 @ 14:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0