önskelistan

Mormor och Marie (och alla som vill ge mig något *blink*) här är den!

  • finglas från Önska (mitt emot Ica Gourmet). Båda modellerna, kunde inte bestämma vilken sort jag gillade mer så jag vill ha alla! mycket vill ha mer.. och helst alla fyra färgerna ;)


  • dricksglas från Fahlgrens nordmaling.



  • desserskedar. har inte hittat någon fin bild, men inte för kråsigt och inte för tråkigt.. lite designaktigt :)

  • Smörknivar i plast.. helst inte i gult, rött eller orange :)

  • plåtburkar från Marimekko. har redan en röd och en vit, återstår bara blå och gul/grön :)


  • kuddar från Indiska. helst ska de matcha mitt vardagsrum :)


  • filt till vardagsrummet.. en fin, inte en i fleece - hemskt material.

  • Sex and the city - boxen


  • Jesus Christ Superstar - musikalfilmen från 70-80-talet.
  • "Krönikeduellen" - älskar Bil och Bostad endast för dessa två herrar.



detta ser mer seriöst ut än det är, kommer inte bli sur om jag får något annat - jag lovar :)

Kommentarer
Postat av: Marie/Mison

Men alltså - det är ju faktiskt din morbror som köper alla födelsedagspresenter - men jag ska förmedla önskemålen till honom ;)

2010-06-05 @ 21:47:36
URL: http://gulavillanivallen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0