snart, snart..

idag har jag gjort klart båda VFU-uppgifterna, och skrivit klart det jag kan inför redovisningen imorgon.. bara två dagar kvar nu, sedan sommarlov! börjar inte jobba förrän den 25:e, så får hela tre veckor semester :) idag på bussen blev jag jättesugen på att gå barfota på en nysådd potatisåker. kall torr jord, mm.. dags för lite sommar tror jag! 

på fredag bär det av till stockholm, är taggad på allt - resan, sömnbristen, barn överallt.. hoppas på lite shoppingtid, men vem vet.. vill inte på grönan bara, allt utom grönan.

imorgon lovar jag att lägga upp önskelistan, för då är allt skoljobb klart :) och kanske pyssla ihop en karta till den 15:e..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0