dura

har varit sinnes produktiv idag! jätteskönt och väldigt överraskande. klev upp 7 - for till skolan - kom hem - skrev 3 sidor rapport - städade lägenheten (bland annat har jag nu en representabel städskrubb och tyghörna :) ) - tvättade FEM tvättar, lagade mat - for på stan som belöning :)

väl på stan hade jag några ärenden som jag faktiskt skulle göra, men såklart kom jag hem med mer än det.. farligt farligt..

det nödvändiga...



och det mindre nödvändiga..




såklart gick jag in på HM, och såklart har de fått hem årets bikinis - min stora svaghet. det blir alltid minst en ny varje år. dum vana, men det är svårt att låta bli :) dock sköljde ju ångesten över mig i provrummet, som för alla andra hoppas jag, så nu är det slut på karrat och in med grönsakerna. och ikväll blir det ut och röra sig, basta.

något av faktisk betydelse är ju att äntligen har två av de jag känt längst i mitt långa liv faktiskt börjat...BLOGGA! eller, den ena börjar igen, men det känns lika stort ändå :)ingrid som åkt på äventyr till Frankrike (slå mig snälla i huvudet om jag inte tar chansen att komma och hälsa på) och Sofia som börjat mysblogga som förut - fast nu kan man köpa hennes underbara smycken! :) tur för oss som inte alls behärskar konsten - och jag villa ha dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0