Killing me softly

Sitter hos kusinerna på middag - inget fel med det MEN: samtalsämnet är skotrar, och har varit det bra nå länge.. Alla tjejer ( och gustav) sitter knäpptysta medan tre machomän håller låda. Skickar dödsblickar åt fader och broder och undrar lite smått om dom inte fått lära sig några sociala regler at all. Vet inte om det är jag som är känslig, men jag tror inte det skulle falla i god jord om jag börjar prata om mode, och håller igång samtalet alldeles för länge.. Så sjukt irriterande att "manliga" ämnen är mer allmänt accepterade. Om man Tex. hyr film är det helt omöjligt att få se en kostymfilm, medan action absolut är att mötas halvvägs. Yeah.. Det bubblar inom mig

Kommentarer
Postat av: sofia

jag gillar Jävlaranammafeministen som bor i dig



:)

2010-03-28 @ 11:00:53
URL: http://klarasofian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0