The reason I'm running for President is because I can't be Bruce Springsteen - Barack Obama

om någon ändå ville säga så om mig någongång, vilken lycka.

två dagar till helg nu, en pluggdag (idag) och en lyxardag. har tenta i spaniens realia imorgon, därför blir det hard work work idag. såklart går jag i skolan 10-17, dagen innan tentan. så typiskt. men men, lite härligt med en hektisk dag också, då kan man njuta mer imorgon :)

imorgon då, då ska jag lyxa ordentligt. direkt efter tentan ska jag ner på stan och shoppa loss rejält. ska gå förbi på djuraffärn och höra mig för om katter, förhoppningsvis hitta en kökslampa och lite mer pryts. det blir riktigt riktigt bra :)

justesjutton, var på stickkafé på Schmäck igår - fikade och broderade (älskar att brodera, en riktig banal syssla). planen är att det ska bli en massa tavlor med visa ord från visa män - Bruce framförallt.. något från Federico García Lorca kanske får plats också, måste ju vara lite finkulturell också ibland :)

Kommentarer
Postat av: Säger tomten ho ho , eller hej hej ?

Alltså nu får du skärpa dig, du har ju ett perfekt liv Jensa. Du är smart, rolig, har kille, har integritet, har bra smak och har lätt för att lära sig behärska både teoretiska och praktiska färdigheter, du har både hand och hjärna samt passion ! Du är grym. Jag skulle lätt kunna se upp till dig men eftersom jag är en annan person än dig finns det inget som helst vett i jag skulle beundra dig, det skulle bara göra mig olycklig att jämföra dig med mig och skapa en blek kopia av din skugga av mig själv. Eh, ja det var nog allt. Jo, din passion inspirerar mig, den kan jag sträva efter att efterlikna utan begå våld på mig själv. Du gillar livet, det gillar jag.

2010-10-18 @ 16:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0