hör en röst som förklarar att man aldrig kan börja om

ja, ett tag sedan. livet blev plötsligt väldigt ostrukturerat och hektiskt med en liten parvel att ta hand om. Bruce håller mig vaken på natten, är alltid pigg och redo att börja busa kl 6 VARJE morgon, och älskar att bita i kanterna på mina böcker. plus att han faktiskt är okristligt söt, så när han väl är på goshumör så är det svårt att göra annat än mysa med honom. idag tog vi siesta 1,5 h efter lunch då han sov på min hals. helt underbart :)
han har dessutom fått vara en sväng i lögdeå. inget konstigt med det, tyckte han. mi casa es su casa, helt enkelt. synd att Lätt och Lagom där hemma inte var lika nöjda. fräste och höll på. men det är väl som kvinnor i allmänhet, vett och etikett försvinner med åren.



sen bar det av till umeå för inflyttningsfest hos jonna och shopping och loppis på söndagen. var på åhlens, där de hade tagit fram julpyntet. stämning!



fyndade bland annat detta på loppisen, väldigt nöjd. speciellt med den gröna toppen (för 20 pix!), den invigs nog på lördag. tror det blir perfekt :) (vill ju absolut inte klä ut mig till häxa, eller mot bättre vetande - en pumpa. ) nej, grönt är skönt



nu taggas det att det bara är två skoldagar och en VFU-dag innan "lovet" kommer. ska spenderas med grammatikboken och med att röja hemma för att hitta saker att sälja på loppis. blir perfa :)

Kommentarer
Postat av: afousi

ssssuperfynd!!:) vadåå när ska du ha loppeliloppis?:)

2010-10-27 @ 14:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0