long time no see

hektiska januari- februari har börjat på riktigt nu, och en vecka känns som en månad. bara 5-6 dagar sedan jag bloggade, men så mycket har hänt! nästan för mycket, så att det tar musten ur en och gör att man helst inte skriver om någonting. men några guldkorn ska jag bjuda på!

  • insparksfesten i fredags - den känns redan episk. den var skitrolig, underbar. jag hade verkligen the time of my life! var mer än taggad på efterfest när det begav sig, och kollade förvånat på klockan 7,40. powernapade en timme, sedan städade vi ur lokalen, vilket kändes ganska tungt. hur som helst, det viktiga var att kvällen/natten var asrolig, och hoppas att det blir en repris nu fre och lör! (dock inte att vara upp till ottan).
  • i söndags var jag i backen och åkte lite på min bräda, det var också väldigt roligt! underbart väder, underbar backe, lite för lång kö.
  • IDAG. tisdag. har haft en lång dag, gjort mycket, men inte på ett jobbigt sätt. steg upp 7, for på universitetsbibblan och läste lite, hadee därefter föreläsningar 10-15. sedan hem, snabbt ut med brucen på promenad, sedan iväg till simhallen för att inviga gratisveckan jag fick (som skall utnyttjas till max!) åt en macka på vägen hem, sedan upp till uni igen för "på rymmen" med alla faddrar och nollor. hem, äta apelsin i överflöd, och nu ska jag isäng, basta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0