mot varmare väder, pool och SANGRIA!

nu är det bara 15 h kvar innan jag och madre beger oss mot Barcelona! lägenheten är städad, blommorna vattnade, uppsats + rapport skriven, så jag är redo! packningen är väl inte ens halvfärdig, men det löser jag ikväll. problemet är inte att jag inte har något att ha på mig, utan att jag har alltför mycket att ha på mig, så det borde gå att lösa. hoppas innerligt att klänningen jag beställt till sittningen den 21:a har kommit när jag kommer till lögdeå, för den ska nog också med :)
praktiken är även slut nu, så när jag kommer hem återstår bara 1,5 skolvecka! (iofs med två tentor)
sedan börjar sommaren, och jag borde verkligen börja ta tag i mina planer för den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0