valborg

redan en ny vecka, jag vet inte riktigt vart helgen tog vägen. känns skitskumt att inte ha varit hemma i lögdeå nånting, det är ju standard. hur som helst så överlevde jag, och fick en hel del gjort på köpet. fredag var pluggkväll, till 22.30 ungefär. gick och la mig pensionärstidigt sedan. lördag var jag uppe med tuppen, och pluggade lite till. sedan mötte jag upp amanda på stan, och vi åt på Rost. inte så väldigt imponerad var jag, men det kanske var mest för att vi satt ute i "värmen". hem och powernappa, för att sedan fara till Fousi för att äta middag. kvällen avslutades på TC, där man inte varit sedan balen i 3:an. kändes lite skumt minsann.
oförtjänt välmående for vi till Mattex Antik på söndagen, en bit utanför stan. hittade en bok "Kärlek i kolerans tid" av Gabriel García Márquez, som jag ska läsa någon gång om tusen år. annars blev det en riktig slappardag. på eftermiddagen tog josef med mig till ett "berg" vid sjukhuset där man tydligen skulle se stora delar av Umeå. kändes helt sjukt att det kunde stämma, det var oanat högt. dock fick vi dela platsen med några moppepojkar, så vi stannade inte så länge..
nu har en ny praktikvecka börjat, den näst sista. och snart blir det Barcelona, om 11 dagar! börjar bli sjukt stressad över allt som ska hinnas med innan, måste verkligen börja ta tag i saker och ting

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0