los sueños sueños son

just nu är det exakt 10 dagar och 13 timmar tills jag far till spanien, utan återvändo. herregud, så nervös jag är! när jag berättar det för folk försöker jag låte supertaggad (vilket jag nog egentligen är innerst inne) men mest är jag bara.. rädd/ångestfylld. det kändes lite bättre när jag fick ett mail från S idag som redan är där nere, som berättade att det finns både kök och tvättmaskin i huset jag kommer bo i. sådana triviala (fast ändå rätt viktiga va?) saker oroar jag mig för här hemma. åh, jag tänker alldeles för mycket. men det är så mycket som ska göras! hittills har jag kommit på dessa saker:
  • stänga av internet i mobilen (verkar ju vara nästintill rocket science)
  • betala hyra, internet osv för två månader framöver.
  • komma på något sätt att betala räkningar som jag inte fått än..
  • föra över musik till mobilen (spotify där nere är ett bog no no)
  • krama Bruce så mycket att jag slipper sakna honom (vilket kommer hända redan på planet) PANIK!
  • träffa alla innan jag far.
  • komma på hur jag ska klara mig med ett begränsat antal skor (cómo es posible??)
  • skriva en tenta
  • plugga till sagda tenta
men egentligen klagar jag inte, jag ska ju få åka till Spanien, mitt favoritland i hela världen, för tusan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0