äventyr

hamnade på akuten idag, spännande upplevelse. det började med att jag ramlade med cykeln just innan jag skulle parkera den på innergården, och jag landade då på min arm. ont gjorde det, men inte tänkte jag mer på det. när pappa kom 15 min senare och jag inte kunde röra på armen så for vi till NUS. efter 3,5 h där konstaterade de att det bara var fel på mjukvaran, och att jag kommer få dras med ett invärtes blåmärke några dagar. ganska skönt att det inte var något allvarligare, jag som inte är van sjukdomar och skador blir lätt lite hispig och hysterisk när det händer något. nöjd och less for vi sedan äntligen och åt, bästa och sämsta målet mat på länge. bästa för att man var så hungrig, och sämsta av precis samma anledning. någonting gott kom iaf ut ur det hela, och det är att jag nu kör cykelbojkott i minst en vecka.
min kväll på akuten:
image description
image description
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0