Lägenhet?

går i flyttningstankar (helt ofrivilligt, är tvungen att lämna underbara Pilgatan på underbara Öst på stan), som de flesta vet. av någon anledning är det det enda jag kan prata om just nu, och det upptar en oroväckande stor del av tankeverksamheten. det kanske lugnar ner sig nu när jag står etta i kön på en etta på nybyggda Geografigränd. lägenheten är helt dreamy enligt planritningen (just nu består den väl i verkligheten mest av betong och sågspån) och området är dreamy (jag kan absolut tänka mig att rasta Bruce där). mitt enda bekymmer är att den är kanske för liten? jag är ju så bortskämd med mina 55-60 (?) kvadrat nu, och har blivit ganska bekväm av mig. I wonder, I wonder. har aldrig kollat på planritningar förut så jag har inte det "tränade ögat" som krävs för att visualisera hur lägenheten ser ut, så man än väl inte dummare än att man mäter upp varje rum. så, nu består större delen av min lägenhet av snören,markeringar för fönster etc. de ska få sitta kvar till imorgon, sedan måste jag bestämma mig. jag känner mig inte så orolig dock, magkänslan får ta beslutet :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0