Centenario

60 dagar kvar till Barcelona idag! och bara av en händelse så hörde jag för någon dag sedan om en Titanic-utställning som kommer vara där i sommar. barcelona + titanic = drömkombo! är så grymt taggad på att fara nu, och ännu mer efter den här helgen. usch. for hem dirre efter utställningen på uni, och jobbade 15-21 på fre, följt av 7-16 på lör. och nu idag ska jag skriva en "rapport" ( inget på est. institutionen borde få kallas det, liknar mer en högstadieuppsats) och förbereda arbetsmaterial till studiecirkeln imorgon. och såklart noja över att jag ska vicka på Artediskolan imorgon, där jag ska ha Språkintro för svenska2-elever, biologi (troligtvis i broders klass), engelska och SPANSKA. den senare känns väldigt, väldigt rolig! kanske blir det jobb där även på onsdag, känns kul men stressande. jag har ju trots allt liiite att göra i skolan också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0