akilleshälen

har spenderat EXAKT hela kvällen med att titta på Sex And The City. varför? för att jag är slö av mig. varför? antingen för att jag börjar bli sjuk eller för att jag inte har så mycket annat att göra nu när spanskan är slut. när jag väl höll på med spanskan kom jag på en massa saker som jag ville göra istället, och nu när jag har tid att göra dom vill jag bara se på serier och powernapa istället. till imorgon får jag hålla på såhär, sedan är spanskarehab slut. nästa vecka ska jag ta tag i mitt liv.
och dessutom, som den uppmärksamma kan se, så har jag redan dykat upp fredagsgöttat - på en TORSDAG! and why is that? jo, idag visade termometern -20 grader. ingen tycker väl om kyla, speciellt inte när man cyklar till skolan, och speciellt inte på svingen, men det kan vara värre. som när ens enda "allergi" blomstrar ut. japp, vintereksem. kyla = prickar. ser ut som pyttesmå vattkoppor, och svider. så jag har inte dåligt samvete, det är faktiskt berättigat tröstätande.

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Min kompis Sandra har också vinterallergi. Alltså jag trodde att det var en myt först! Det måste ju vara svinjobbigt, man kommer ju inte undan precis ... :(

2012-02-03 @ 15:24:38
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0