and the Oscar goes to..

såg ju oscarsgalan igår, och min vana trogen så powernapade jag delar av galan. eller inte själva galan, bara av försnacket och röda mattan-delen. själva galan måste man ju se, även om den i år var katastrofdålig, av många anledningar. kort kan man säga att det berodde på Filip & Fredrik, Billy Crystal som värd och det faktum att jag inte hade koll på någon film. det enda jag visste var att jag ville att Meryl skulle få sin välförtjänta 3:e Oscar, och se på tusan! så det firas imorgon med att se the Iron Lady, äntligen!
hur som, det som aldrig sviker är kläderna. om jag fick byta kläder med någon på Oscarsgalan igår så skulle jag välja antingen Emma Stones stass (som är extremt likt något som Nicole Kidman hade för några år sedan) eller Rooney Maras. men helst Emmas. det komiska är att jag har sett några galor nu, och fortfarande är det ingen klänning som slår Charlize Therons Diorstass från 2005. min avbsoluta drömklänning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0