att tiga är guld

ser på Oscarsgalan, och är en aning trött. dock tror jag att jag även i helt psykiskt stabilt tillstånd skulle vilja säga detta: Filip och Fredrik, håll käften! jag ÄLSKAR Oscarsgalan, men.. det hände i fjol och händer nu igen - två besserwissriga, förståsigpåiga mediefenomen som är uppenbart ointresserade av film sitter och babblar, och babblar. de får ju uppenbart betalt i ord/minut. säkert charmigt i något sammanhang, men INTE under Oscarsgalan. jag HATAR dessa två snubbar, jag hatar att någon låter dem (varför ens någon överhuvudtaget?) kommentera Oscarsgalan som en fotbollsmatch, och jag hatar verkligen att Filip och Fredrik-karaktärer ens kan bygga en karriär genom att bara vara sig själva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0