cómo comenzamos, yo no lo sé

insåg just att Eros Ramazzotti, en artist som jag alltid gillar, troligtvis för att han är väldigt förknippad med barndomen, även har spelat in mina tre favoritlåtar på spanska! lyckan som uppstår. spelas på repeat på pilgatan just nu, och någon vecka framåt kan jag lova.
lyckan håller i sig när det bara är att konstatera att det enda som står mellan mig och helg är ett litteraturseminarium imorgonbitti. så härligt! planen var att fara hem imorgon för att kunna åka snowboard både lör och sön denna helg, men nu råkade en fest komma emellan. såatteh. det blir backen på sön, får göra det mesta av det hela!
om mitt liv inte var uppstyrt förut, vilket det i jämförande med de flestas nog var, så är det nu påväg att gå överstyr. bland annat har jag kommit på ett sätt att undvika de ständigt återkommande klädkriserna som jag ställs inför varenda morgon. att ha mycket kläder gör det inte ett dugg lättare att välja. så.. nu har jag komponerat ihop outfits som jag hänger upp i förväg som det bara är att välja och vraka mellan. eftersom det finns 6 val så kan det ju inte gå fel. uppstyrt nå jävulskt.
och just det, störstnyheten! det är nu exakt 120 dagar till jag fyller år (15/6) och sammanträffandevis även 120 dagar tills halva släkten far till BARCELONA. vi blir 12 pers (föräldrar, bröder, brors flickvän, kusiner, morbror och moster(?), och mormor och morfar) som far ner, för att sola, slappa, kultura, och fira morfar som fyller 70. åh, älskade Barcelona, vi möts igen!

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Åh vad jag älskar att läsa ditt inlägg. Och vad smart med kläderna sådär :D Jag ska också göra det tror jag.

2012-02-17 @ 12:54:10
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: Marie

Moster? Nu känner jag mig som 50 bast... Jag är ju bara 25...

2012-02-17 @ 18:58:49
URL: http://gulavillanivallen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0