fin, definitivamente

har spenderat hela dagen på skolan, tovandes. inte min favoritsyssla i världen, tack gode gud. är redan en crazy cat lady, har inte riktigt råd (socialt) att bli en handarbetare också. får passa mig noga framöver.
hur som, i klassen har vi redan gjort oss hemmastadda - vi har bestämda platser, våra egna högar med material, egna CD-skivor för att kunna ignorera fläktljudet och till och med egna muggar för te. det känns EXAKT SOM GYMNASIET. och som om det vore på gymnasiet har jag blivit oseriös - jag skämtar om utbildningen och känner mig allmänt som klassens clown. way to go.
för att känna mig lite mer seriös har jag ikväll redigerat min spanska C-uppsats och äntligen skickat in den absolut sista versionen. den borde få G eller mer, så jag kan lägga den helt åt sidan nu - skönt!
och just nyss hittade jag denna blogg (som vanligt säkert väldigt efter alla andra) och jag älskar den! känner igen mig, pinsamt nog, i så många av exemplen. *stolt svensk*

Kommentarer
Postat av: Berit

ÅÅÅ jag dog lite av lycka! Tack för dubbelvikningen och asgarvet ;) NU kan jag sova gott!

2012-02-02 @ 00:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0