rustad

Gud vad mitt liv känns annorlunda nu! det visade sig att jag var en effektiv tovare tidigare i veckan, så jag har varit ledig hela dagen idag. såå, jag sov till 9.30, åt långfrukost, snuttade med Bruce, tog en promenad till skolan för att hämta en bok som jag glömt, och sedan for jag ner på stan. för ovanlighetens skull kom jag bara hem med bra, nödvändiga grejer. detta, trots att jag gick på skoaffärer och såg massa nya, fina sommarskor från Vagabond. åh, smärtan som uppstod när jag var tvungen att lämna dom i affären. men, jag ska inte shoppa några sommarskor innan temperaturen stigit minst 10-15 grader.
hur som, min shopping spree bestod av skrivarpapper, hörselproppar, halsband och namnbricka åt Bruce och ett par fotriktiga och varma vinterskor. för några år sedan hade jag aldrig trott på att jag en dag skulle köpa sådana här skor, och inte känna att det var ett slöseri med pengar. men, jag har väl mognat - för jag är riktigt nöjd med dom, och speciellt att jag hittade dom på halva priset.
finalmente, så måste jag bara länka till denna sida. det kanske bara är craxy cat ladyn i mig som gillar detta, och kanske det inte egentligen inte är så gulligt/knäppt, men jag satt och skrattade högt imorse åt detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0