un fin de semana perfecto

det har varit en lååång helg! i lördags tog vi med kusin Max till den stora staden, visade godbitarna, även kända som slädkarusellen i Vänortsparken, snöborgen på Renmarkstorget och Mästerkatten på bio. snöborgen vann big time, önskar att jag också var ett barn eller iaf hade ett barn så att jag kunde hänga där 24/7.
och idag har jag jobbat 7-16. alltid roligt att få träffa gänget, och speciellt idag när det var så fint väder. årets första sparktur ävklarad!
och det sjukaste hände vid middagen sedan. jag vet inte om det är kutym att äta lemon curd med fläskfile, eller med mat överhuvudtaget, men pappa verkade helt övertygad om det idag. så. äckligt. jag har nu fått min veckodos av insanity, och är redo att åka tillbaka till stan igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0