llegar tarde

gud, vilken effektiv dag på stan! först lullade jag på själv, fick mycket nyttigheter gjort, och sedan träffade jag amanda och amanda för att köpa present åt jonna vars födelsedagsfest jag borde gett mig iväg till för 5 min sedan. iaf, min shopping kan man nästan alltid dela in i nyttigheter och onödigheter. ser nu att bilderna ser lite fel ut, vill bara klargöra att jag inte ser cider som en nödvändighet, så långt har det inte gott. men det är inte heller någon "rolig" shopping, som sakerna på bild två är :)
så, detta handlade jag: inpregneringsspray, cider, hydrokortison (till köldallergin), nässpray, concealer, nya jeans, garn till nästa moment då vi ska sticka sockar och vantar och hårfärg. och jag som har köpt EXAKT samma sort sedan gymnasiet köpte, hör och häpna, en ny! färgen verkar vara mycket mer orange än jag brukar ha, men jag hoppas och tror att resultatet blir fabulous.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0