we're young enough to say, oh this is gonna be a good life

bra dag, bra vecka! vaknade sent imorse eftersom vi har "självstudier" = inga studier för denna dondonna som gjort klart alla stickade och virkade provbitar (vad går jag för utbildning??). tänkte att det skulle bli en bra dag, tills jag kom ihåg att jag tagit på mig att ringa fucking Ryanair för att det blivit ett minifel i våran bokning. tack och lov tog jag tjuren vid hornen direkt istället för att vänta, och efter samtalet from hell (pga. att man alltid måste prata engelska med någon som uppenbart inte heller kan engelska) så har dagen potential igen!
så, efter den prövningen for jag, hurtigt, och tränade, och sedan hem för att göra tomtegröt. måste börja äta det oftare, så himla gott. nu, mätt och belåten, väntar stan där jag ska köpa garn och present till jonna som fyller år idag. grattis!
och grattis till mig! gick in på portalen och insåg att jag fått VG på uppsatsen. skönt. och väldigt skönt att hela kursen gått vägen, med mycket bättre resultat än väntat. det verkar som att jag verkligen kan det här med spanska nu.
inser att det blir ett väldigt spretigt inlägg, och så går det när man i flera dagar planerar att blogga, men inte kommer till skott. men, igår tänkte jag skriva om stickkafeét jag var på med madre, men nu känner jag bara för att visa skylten som sitter på toaletten på nordmalings rececentrum. om någon, "tyck till om nordmaling" på vk.se till trots, inte förstått vilket bittert släkte nordmalingsborna är, så kanske det här tydliggör det hela. alltså det finns ingen hejd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0