eficiente

äter romerska bågar och firar. firar att jag, sedan jag avbröt mitt jullov igår, har skrivit intro, syfte, 4 sidor redovisning av diagram och conclusión (på svenska? analys? är inte så insatt i uppsatstermer, och absolut inte på svenska..) vilket gör min uppsats KLAR! förutom 10 000 gånger att läsa igenom, och att sist men inte minst (mitt största hinder) lyckas hitta den den där youtubevideon om hur man gör för att INTE sidnumrera hela arbetet, så är den klar. finito. 3 dagar före jag hade planerat. om jag är riktigt listig och svinsnabb med hemtentan kanske jag kan vara lite ledig nästa vecka. håller tummarna för det. hur som ska jag lyxa till det med att åka hem idag och stanna hela helgen. planen var att åka som tvärast och hämta Haglöfsjackan som kommit i posten, men plugget har gått så bra så det sprollar om det inte blir lika effektivt i några dagar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0