everybody is a genius. but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid.

har gått två dagar textil nu, och känner att mitt liv kommer att ta en vändning. förutom att redigera spanskauppsatsen (som jag absolut inte känner mig manad att göra, kanske vill jag inte släppa taget eller så är det bara helt vanlig lathet) är det ganska lugnt på pluggfronten. imorgon har vi genomgång om färgning och garn, och den enda uppgift vi har fått är att läsa EN bok, på SVENSKA, till den seminarie den 17:e februari. löjligt. hur som, känslan jag hade i torsdags efter att sista litteraturseminariet EVER på spanska var över var helt obeskrivlig. ska försöka hålla kvar den, speciellt då jag inom en snar framtid kommer tvingas tova. vad tovar man? tusser? sadelskydd? wtf?
hur som, detta är vad jag har gjort de senaste dagarna: storstädat lägenheten, rastat Bruce en massa, åkt bräda, och sett en ohälsosam mängd Sex And The City.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0