så många val

har ju fått min iPhone nu, och det skapar ju en del problem. dels är jag och iTunes inte kompisar, håller på att lära mig det just nu, men programmet är fortfarande mycket smartare än mig. VARJE GÅNG lyckas det radera eller lägga till något som inte var planerat att raderas/läggas till. dock är ju det största problemet vilket skal jag vill ha, och inte blev det lättare när jag stötte på den här sidan. oh my, så många, så snygga! de som kanske mest förstår mitt problem är mis padres, som under hela uppväxten har sett mig stå i timtal väljandes vilken Barbie jag ville ha, vilka byxor jag ville ha etc. listan kan göras lång. denna gång slipper någon vänta bara. och det är ju tur att spanskan tar slut på tors, då har jag tid att bläddra igenom alla 1700 sidorna med skal..

hittills gillar jag dessa:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0