spenderarbyxorna på

efter en VÄLDIGT ansträngande dag som blivande textillärare (har ritat-känns EXAKT som i 8:an) så följde jag familjen till godishuset, brorsans enda önskning innan de skulle på bio, och jag testade mitt nya godistrick för att minska intaget: enbart lakrits. så smart av två anledningar: 1. det är den överlägsna godisen. varför äta annat när lakrits är godast? 2. att bara äta lakrits medför magbesvär, leda etc, så det går inte överstyr. jag har då aldrig hört talas om någon som vräker i sig lakrits, så detta borde gå som smort. och till min förtjusning och förvåning hittade jag: nötcreme i lakritsform!
sedan, dagens stora händelse. var på åhlens, där de återigen fått in doftljuset jag syktat efter men hållit mig från att köpa. MEN NU ÄR DET MITT! luktar himmelrike, och förpackningen är ju sådär vräkig och snygg som jag vill ha den. vad det kostar vågar jag inte säga, har fått nog med bannor av bröderna över det hela.

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Åh jag älskar ljuset! Dessutom har jag precis läst Voluspa, man blir ju ännu mer taggad då :)

2012-01-31 @ 06:29:32
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0