stiltje

7 dagar och 17 timmar innan jag är färdig med spanskan ,finito finalmente! innan dess har jag inte så mycket att skriva om, mitt liv kretsar kort och intersivt kring en hemtenta jag skulle ha börjat för länge sedan på. och den är ju inte så kul att skriva om. och inte heller kan jag visa mina awesome glajjer som jag nu har fixat och som kommer om några dagar. men tills dess kan jag ju visa det jag tjatat om för några stycken. jag tycker mig själv vara bra på att hitta lookalikes, oftast är det inte så många som håller med, och jag skyller väl på min dåliga syn då. trots det, gör jag nu ett nytt tappert försök! badhatharry presenterar.. Jeff Daniels (refererar alltid till honom som 101-dalmatinerkillen) och Jonas Sjöstedt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0