vivir en la abundancia

godnattens! sitter såklart och kollar på hockeyn, men är inte ett dugg intresserad. hänger inte med, ser inte pucken. vet inte vad power play är. men. jag gillar stämningen. och popcorn mitt i natten är aldrig fel.
inser att det varit dålig uppdatering på bloggfronten, vet inte varför. har inte alls så panikmycket plugg som jag trodde att jag skulle ha, så det är ingen ursäkt. spenderar mycket tid åt att köpa nya grejer som jag inte visste att jag behövde. förutom nya skidjackan, som snart kommer på posten, har jag även införskaffat en likadan haglöfsjacka som mamma har. den vägen typ 400 gram (ursäktar min kassa viktuppfattning), är supersupertunn, men är supervarm! helt sinnes. gick ut och gick idag med den och bara underställ under i -6 och blåst, alldeles för varmt!
och just det, en iPhone 4s. vet inte vad som hände, bra erbjudande. men är nöjd, livet kommer bli SÅÅÅ mycket bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0