Fullt ös, medvetslös

juni månad - den bästa och värsta på året. jag har snart varit hemma i en vecka nu, och det känns som en evighet. det känns längesen som vi hade momentavslut på est. institutionen, för det har hänt en hel del sedan dess. jag har jobbat de tre första dagarna för sommaren, kul! älskar alla brukare, och det är så kul att vara på boendet på sommaren då man faktiskt kan hitta på saker. i helgen blev det mycket promenerande, eller tjavar kanske är mer likt det vi gör. förutom det så fyllde Luddepudd 19 i fredags, och vi slog ihop alla firanden till ett. idag fyller mamma år, och på fredag jag. sjåigt. dessutom tar ludvig studenten imorgon och gustav går ut nian på ons. och just det, Barcelona på fredag. det är verkligen full rulle, OCH JAG ÄLSKAR DET!
Bruce då? jo, han lever och mår.

annars då? jag har börjat en ny nedräkning, och det är nu 46 dagar till Mr Springsteen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0