kärlek i förkylningens tid

long time no see! kom hem från barca för exakt en vecka sedan, och har sedan dess gruvat mig för att lägga upp en massa bilder. min dator är, om än grön och fin, väldigt överbelamrad med skit till den grad att minsta ansträngning resulterar i hängning (att hänga sig - hängning. låter fel på något vänster). men, jag ska lägga upp dom i helgen, det är min plan och mitt löfte. så länge tänker jag dela med er mitt liv just nu - krassligt. både halsen och näsan är i uppror, det är troligtvis någon post-spanienförkylning som slagit till. har jobbat nu sex dagar och firat 70-åring på min lediga dag, så det känns skönt att vara ledig två dagar. mina helgplaner lyder som följer: sova, slöligga i soffan, attenda kusinens studentfirande, blogga, se på fotboll söndag (spanien!). i bildväg kan jag bjussa på bilder från morfars 70-årsfirande, hektiskt och mysigt var det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0