well now I'm no hero that's understood

skolavslutning för Gurra G-klav idag, sista någonsin i Nordmaling för honom, sedan väntar gymnasiet. började som vanligt med marsch från skolan till kyrkan, inget konstigt med det. det som hände sen... WOW!
mitt i all betygsutdelning och psalmsång ropar de upp pojkstackarns namn, och det visar sig att han ska sjunga. sjunga Bruce Springsteen. sjunga Bruce Springsteens Thunder Road. och så dog jag.
väldigt lycklig, och mäkta stolt syrra. ett är säkert, det var bättre än Bruce live -09
bästa skolavslutningen i mannaminne!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Oj, jag kan faktiskt inte tänkte mig hur Gustav skulle sjunga! Missade precis eftersom jag var tvungen att fara hem...

2012-06-15 @ 09:02:41
URL: http://awesomenessphotos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0