4 saker idag som gör mig så glad att det faktum att uteplatsen är igensnöad igen inte rör mig i ryggen ett dugg

1. Hade lägescheck på skolan idag. Känner mig nu riktigt pepp på detta slutprojekt vi ska syssla med i 8 veckor ( när jag känner mig riktigt, riktigt pepp kanske jag till och med förklarar projektet här)

2. Hade inget att göra i skolan, orkade inte fara hem utan ville invänta de andra = se Twin Peaks. Mitt på ljusan dan. På skolan. När alla andra pluggar. Tihi, busigt.

3. IMPULSSHOPPADE biljetter till Alex Schulmans show "Älska mig" som kommer till ume i dec. Say what!? Ska äntligen få se min hjälte!

4. Fick ett samtal. Jobb. Sommar och extra. På Ohlssons tyger! Åh! Det passar som handen i handsken alltså


Kommentarer
Postat av: mormor

Grattis till jobbet Vilken tur

2013-04-08 @ 22:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0