En hårhistoria

Så, på något vänster blev det så att jag blev utvald att vara hårmodell åt Goldwell, så hela dagen (8.30-18.30) har spenderats på hotell Uman där jag färgats, väntat, ätit, väntat, klippts, väntat, stylats, väntat och till sist visats upp. Sjukt lång dag, men väldigt roligt också. På plussidan: ny frisyr! Kräver lite getting used to, men jag vänjer mig nog. Färgen älskar jag! Älskar också att vi fick goodie bags, tackarrr! På minussidan: att det tar sådan tid.. Och att min frisyr är lite crazy - under överhåret är det klippt någon slags page som gör det estetiskt omöjligt att bara sätta upp håret i en tofs. He se int klokt ut. Men misstolka mig inte - jag är absolut nöjd! Främst kul med förändring, man får passa på när man är ung


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0