Lezz_chej_90

Har suttit i soffan och broderat HELA dagen, och har nu svinont i ögonen. Och imorgon väntar samma sak. På tors är denna mardröm, som det faktiskt är-tvtittandet och slappheten till trots, över och nytt moment börjar. "Kläder och trender" ska vi sedan hålla på med i två veckor. Ingen aning egentligen vad vi ska göra, om det är praktiskt/teoretiskt, ingenting. Har dock inte överdrivet höga tankar om momentet, men när hade jag det sist? Statistik kring vilket ord jag mest använder för att beskriva denna, och förra, terminen är väl "bullshit". Måste sluta hata det ämne som jag ska undervisa i, men det är så svårt när det är ett sådant skämt.
Ljuset i textiltunneln hoppas jag blir sista, och största momentet - le grand finale - där vi får göra i princip vad vi vill. Planen är att vi ska ta tillvara vår sista chans att lära oss mer om sånt vi inte är asbra på. Fuck that, jag tänker sy. Sy i 10 veckor, åhh..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0