jobbtrauma

sliten dag på jobbet igår. först ser jag en död mus typ 50 cm från huvudet, får panik och kräks nästan. den luktade verkligen as. när jag sedan skulle sopa bort den( man är väl norrlänning) så sitter den fast!
det händer bara inte!
den hade alltså fläkts upp på undersidan och något från insidan hade runnit ut och stelnat på golvet, så den rörde sig inte ur fläcken. som tur var kom en annan som jobbar där och hjälpte till.. med skurmoppen.

urk

plus att när jag sen skulle byta en lampa var det i själva verket inte lampan det var fel på, utan sladdarna hade "åkt ur sockerbiten" (för dom som förstår). så jag tänkte att det inte kunde vara så svårt, och pappa är elektriker, så lite kan jag om sånt där. så jag testade att koppla samman dem. men efter ett tag började det spraka, så jag sket i det också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0