Phantom of the opera

jag ÄLSKAR kostymfilmer. helst sådana med tragiska slut, dramatisk musik, vackra kvinnor med fina kläder, riktiga gentlemän och oövervinnelig kärlek. kostymfilmernas kostymfilm är utan tvekan Moulin rouge, tätt följd av Stolthet och fördom.
I helgen har jag också sett Phantom of the opera, och älskar den! vissa delar är bara jobbiga och dåliga, men så kommer dom små stunderna då det är helt underbart! plus att den är tragisk, och det gillar jag. skarpt. ( och fantomen är galen snygg, på något sjukt vis)

image24

Kommentarer
Postat av: fäätsoe

jag har sett den, tro det eller ej!
btw, båda är uppe i 20 inlägg nu. wohoo fätsoe!
du for inte igår va? de där med klassen?

2007-04-29 @ 21:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0