tryck

jag börjar få seriösa problem med mitt textiltryck. det skulle typ vara inne för flera veckor sen, men mitt är inte riktigt klart.. Eva dödar mig

tänkte iaf något liknande: (dels för att dom är så sjukt snygga, för att det är så sjukt coolt och för att jag älskar filmen)

image16

i svartvitt, med bara bröderna och texten. plus att jag tänkte få in frasen

"And shepherds we shall be, for Thee, my Lord, for Thee. Power hath descended forth from Thy hand, our feet may swiftly carry out Thy command. So we shall flow a river forth unto Thee, and teeming with souls shall it ever be.
 In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.


Kommentarer
Postat av: Basam

Tapetserat om och allt ser ja=)

Jag kommer inte riktigt ihåg, det var ett tag sedan, men den är säkert bra.. elleeeer. Jag asåg bilderna.. hoppas dom hade det trevligt! hehe
vad gjorde du igår vaaaa?

2007-05-01 @ 13:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0