viernes, sábado, domingo

fredagen var HELT underbar
(plus att jag fick en puss på kinden och blev hembjuden på pasta, oväntat men sött :) )

igår var alla så sjukt slitna, men det var kul ändå.. RIKTIGT kul

idag var det skvallerdag med ilajn, vi åt glass och pratade om helgen, förväntningar och känslor. I liked it, maj fländ

--och om 12 dagar har jag klipptid. och jag vet inte hur jag ska göra. något måste göras, men det är svårt. många förslag, men Jensine är fortfarande osäker :( funderar  på något liknande;
(jag tror det skulle passa mitt hår.. som faktiskt är omänskligt rakt, lent och inte har ett uns volym. bättre skita i det helt än att försöka tvinga fram det)

image55  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0