sön

ååhh, det är så tråkigt här på jobbet.. säsongen har tagit slut, och det kommer bara nån person i timmen.  jag måste försöka få ledigt den 18-19.. jag kan tänka ut massor som jag skulle kunna göra istället.

+ ikväll ska jag se Baz Luhrmanns Romeo + Juliet. (enbart för att det var Baz som gjorde Moulin Rouge) jag har inte sett det sen i sjuan med Kristin, så det ska bli spännande. jag minns att den var asbra, men ja.. gränsen var lägre när man var mindre.

+ mina naglar är längre än någonsin. ren vilja! om jag hade haft sladden till mobilen hade jag lagt ut en bild, men det får vänta

image119

Kommentarer
Postat av: af

haha jasså är det tråkigt?
jag ska jobba hela veckan, se harry potter, gå på nolia och tll granö i helgen :)

2007-08-05 @ 18:36:22
URL: http://mandolina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0