diskjensine

känner mig lite sliten så här efter två dagar på Leos i sträck. det tär på krafterna att stå i disken flera timmar i sträck. jag är ståndigt förpassad till disken, vet inte riktigt vad som händer. hoppas turen vänder snart. idag fick jag också prova på att vara Leo. det var helt okej, till och med riktigt roligt. kände mig väldigt älskad, mest när en liten tjej tog tag i min tass och gick med mig hela vägen runt. sötknopp!
+ kändes extrabra att visa att jag kunde kassan fast jag inte blivit "riktigt" lärd

imorgon är sista dagen på Leos för ett tag, det känns faktiskt skönt. äntligen lov! :)
och julafton, vi ska vara kl. 11 hos mormor. vilket skämt, det var den sovmorgonen. det blir upp 9,30 det.

har just bakat de sista julklapparna, och ska nu se Rambo II med familjen. udda men mysigt. lite nostalgi för mamma och pappa, action för killarna, och ja.. han är väl snygg antar jag. filmerna i sig är ju ett skämt.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Att han överhuvudtaget skulle vara snygg. DET är ett skämt

2007-12-22 @ 22:47:57
URL: http://litengulkatt.blogg.se
Postat av: Sofia

Hahaha, ja det har jag!
Låter likadant i varje film, känns som om att han har samma roll i alla filmer. Rambo, som rocky.

2007-12-23 @ 20:12:27
URL: http://litengulkatt.blogg.se
Postat av: Sofia

Höhö, nej. och nu har det gått 12 minuter!
God Jul sötnöt.

2007-12-24 @ 00:12:45
URL: http://litengulkatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0