ny dag, ny lista. 14

 14 fre - filmkväll.
15 lör - jobba 11-17, hoppas innerligt att jag hinner med 18,05-bussen.
16 sön - se Gustavs julspel :)
17 mån - köpa sista julklapparna (frida, ludvig), och helst hinna lämna in mobilen som totalt har pajat. LG suger
18 tis - storstäda, till och dammtorka. det har inte hänt sedan i somras. plugga historia också, som aldrig förr.
19 ons - pappa 43 år, gammgöbb. fixa önskelista åt farmor, eftersom hon inte fått den än.( önskar mig typ 2 saker)
20 tors - ? typ ledig
21 fre - avslutning, sen fika med familjen. absolut sista chansen att köpa julklappar.
22 lör - jobba?
23 sön - jobba?
24 mån - jullunch hos mormor, sen julafton hos kusinerna.

och så fort jag kommer hem kommer bilder på min underbara "gran"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0