bloggopera, sovmorgon, prov, besvikelse, slappt

"The Amazing DP06" var och såg bloggoperan "Sjökor och stekare" i torsdags, den var faktiskt sådär. ju mer jag tänker på det ju sämre ter den sig. det bästa var att exakt min fras var med, både i själva operan och i häftet vi fick med exempel på utdrag ur den. Mästerbloggarn!
sen fick bushbarnen J och A sova hos Fousi och det var det bästa på länge. jag sov mer än 8 h för första gången på länge en skoldag. det händer nästan aldrig.
och i veckan har det varit jättekörigt med prov och läxor i alla möjliga ämnen, men nu är det bara spanskan kvar! :) och det värsta, alla proven var jättelätta, så lätta att man blir besviken. om man kan exakt allt om en sak, då vill man ju kunna visa det också. Åhhh..
helgen och veckan som kommer blir nog slappast nånsin. det enda jag har är en spanskatext som ska skrivas, och det går fort. (fick förresten veta att jag låg på MVG inför utvecklingssamtalet, pretty nice!). sen är vi också lediga onsdag och torsdag, om man inte räknar med en halvtimme utvecklingssamtal på torsdagen. men det är okej, det blir shoppardag med madre då :)

= livet leker!

Kommentarer
Postat av: jb

vad är marias mejl som vi skulle skicka referatet till?

2007-11-12 @ 14:32:29
URL: http://jasminebaradaran.blogg.se
Postat av: jb

men åå surballe alltså, ja ringer typ urkund och klagar! ja du har det säkert där. jag hade som tur var kvar min! äckelbläää hatahatahata.

2007-11-12 @ 18:08:20
URL: http://jasminebaradaran.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0