bo i Umeå - bo i Lögdeå 1-0

vi hade äntligen sista textillektionen med Eva idag, det var tålamodskrävande kan jag lova. vi skulle sätta upp kläderna i en monter, och ja.. det var bökigt. efter ett tag gick vi, lite småförbannade. iaf fick vi sluta 11.30, men min buss gick inte förrän 14,00, så vi for hem till Fousi ett tag. jag spenderade tiden så här:

image210

och Mandutt såhär:

image211

sen tog jag bussen 14,00 hem, och var i lögdeå 15.45 eftersom skolbussen inte gick förrän då. det är så underbart att bo i lögdeå när det tar 4 h 15 min att ta sig hem! UUUNDERBART!

Fousi: (om Ryska revolutionen): "bönderna fick bruka jorden mot att de levererade... varmkorv till städerna"

Jensine: "Alltså Karin(lärare), henne vill man bara stoppa i en låda, och ta hem. man kan typ sätta henne i takkronan och se henne dingla. haha, det här hamnar på bloggen. folk kommer tro att jag är dum i huvudet"

Kommentarer
Postat av: amandafouuuu

och tålamod det är ngt vi har mycket av... höhöh. o detta inlägg va klockrent, yo gooo bloggarjensaaa..!:)

2007-11-06 @ 17:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0