four red cars in a row = good day

ännu en bra dag, det har inte varit något som har grusat min väg idag.
visserligen försov jag mig, men var ultrasnabb och hann med allt ändå. textilen är roligare än någonsin, och jag har äntligen börjat på kjolen. hemma är det kalas, tårta, släkt och hela köret. det är också nice. sitter och bränner en CD åt precious, den lille, som fyller år. senare ska jag sy en kjol, jag hoppas den blir bra :)

A cold and frosty morning there's  not a lot to say
about the things caught in my mind
And I wanna be there when you hit the ground
So don't go away, say that you'll stay
Damn my situation and the games I have to play
with all the things caught in my mind
Me and you, whats going on?

(någonting är ganska fel, hur blev det så?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0