utvecklingssamtal

mission completed, och det tog 1,5 h. lite ragata jag var, hoppas hon satt och kallsvettades.
troligen inte.
gick efteråt med mamma på stan, det var mysigt. hittade bröllopskläder, nagellack(as always), fick strumpor av mamma, hm.. och parfymprov. helt okej dag

for sedan på maxi och storhandlade, och jag fick dra vagnen. och jag inbillade mig inte, det aset ville hela tiden åt höger. jag var väldigt nära att krocka i flera stycken, och stötte in i en pall. behöver nog träna mera på just det.
vägen hem var den bästa biten på hela dagen, då jag och mamma satt och lyssnade på gamla rocklåtar. de gamla låtarna är mycket bättre, jag blir smått lycklig :)

+ otroligt klantigt av mig att glömma koden till bankkortet! jag har några mer eller mindre bra gissningar jag ska försöka någon gång då det är lite folk i kön.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ska du till brännland imorron? :)

2007-11-17 @ 11:37:17
URL: http://mandolina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0