you'll say, the world has come between us

hade sovmorgon idag, det var nalta härligt. klev upp tidigt och satt till och med och läste tidningen och surrade med mamma. det jobbiga var att bussen var asfull, och jag fick jätteont i ryggen av att jag satt som någon annan ryggradslös. stel, javisst.
nu är det engelska, men det blir inte så mycket engelska gjort. om en timme får jag mitt referat, och det bestämmer hur min helg bli. antingen blir det ett "hem för bearbetning för G" eller VG. G gills inte, det är som ett mellanting som inte räknas.

och helgen då?
det känns som att allt nuförtiden är tråkiga, kompisarna är tråkiga. och framförallt, jag är tråkig. mest av allt är Lögdeå tråkigt, jag tror jag är i någon kris.

kanske får vi sluta tidigare idag, troligtvis inte.

Kommentarer
Postat av: am,engissaderåå

men stackars liten då, tänk på att jag ska jobba med laget hela lördagkväll, fem till ett på natten, då kanske de känns bättre.. :)

2007-11-23 @ 13:50:46
Postat av: inte jag iaf

heel the world, make it better place........for you and for me and..............

2007-11-23 @ 14:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0